Camilla Aho Oy Ab tunnetaan huikeista lanseerauksistaan. Keväällä 2021 sellaisen aiheena ei ollut ulkoinen kauneus vaan jälleenmyyjien mielen hyvinvointi: ”Halusimme luoda näihin epävakaisiin aikoihin henkistä vakautta ja positiivista kannustusta. Nyt oli meidän vuoromme huolehtia yritysasiakkaidemme jaksamisesta”, Suvi Halonen kertoo.
Korona-aika nosti pinnalle mielen hyvinvoinnin tärkeyden. Kun koko maailma muuttui yhdessä yössä, moni tuttu arjen palautumiskeino poistui käytöstä ja varsinkin pienyrittäjien henkinen kuormitus kohosi vaaralliselle tasolle.
– Kauneushoitola- ja kampaamojälleenmyyjämme auttavat muita voimaan paremmin. Siinä sivussa he ovat asiakkaidensa ”arjen terapeutteja”. Monenlaisen kuormituksen keskellä yrittäjän resurssit eivät aina riitä omasta jaksamisesta ja hyvinvoinnista huolehtimiseen, Camilla Aho Oy Ab:n tuote- ja koulutuspäällikkö Suvi Halonen selittää.
Camilla Aho -kosmetiikkatalon tiimi tunnetaan nopeista liikkeistään ja suuresta sydämestään. Tällä kertaa niiden tuloksena syntyi mielen hyvinvointipalvelu Huoltamo, joka rakennettiin yhdessä ratkaisukeskeisenä terapeuttina toimivan Maiju Meriläisen kanssa.
– Huoltamo lataa jälleenmyyjiemme mielen akkuja, lisää voimavaroja, parantaa itsetuntemusta ja kirkastaa omia vahvuuksia. Tätä kautta syntyy buustia myös bisnekseen, sillä loppujen lopuksi kaikki alkaa yrittäjän omasta jaksamisesta.
Camilla Ahon jälleenmyyjille ilmainen Huoltamo vedettiin vuonna 2021 verkossa. Videovalmennusten teemoja olivat muun muassa omat vahvuudet ja voimavarat, tunteet ja tarpeet, ongelmanratkaisu sekä tavoitteiden rakentaminen ja saavuttaminen.
– Videoiden ja niihin liittyvien tehtävien lisäksi Huoltamon kautta tarjottiin ryhmävalmennusta ja yksilöterapiaa. Ne oli suunnattu heille, jotka halusivat käydä läpi arjen haasteita ja onnistumisia luottamuksellisessa ympäristössä.
Huoltamo sai heti ensi hetkestä hyvän vastaanoton. Sydäntä lämmittävä palaute antoi kehittäjille onnistumisen tunnetta ja oli osoitus siitä, että Huoltamo tuli tarjolle juuri oikeaan, kipeästi kaivattuun aikaan.
– Viime vuodet nostivat henkisen jaksamisen esiin, mutta sen tärkeys ei katoa pandemian myötä. Huoltamon materiaalit ovat jälleenmyyjiemme saatavilla kevääseen 2022 asti. Tämä on meidän keinomme kiittää heitä heidän arvokkaasta työstään. Vain pitämällä huolta itsestä, pystyy antamaan muille, Halonen summaa.
“Uskomattoman hieno ja ajankohtainen asia varmasti jokaiselle meistä. En ole aikaisemmin (ja tuskin myöhemminkään) tavannut yhteistyökumppania, joka aidosti jaksaa ajatella koko Suomen jälleenmyyntipisteitä ja heidän parastaan. Kiitos!” – HUOLTAMOSTA ANNETTU PALAUTE
Camilla Aho Oy Ab:n tiimikuvassa (vasemmalta) Suvi Halonen, Tanja Kiiski, Camilla Aho, Pia Pennala ja Tiia Höylä.
Kosmetologipäivät on vuoden merkittävin kauneudenhoitoalan ammattitapahtuma.💎Tänä vuonna messut järjestetään jälleen turvallisesti verkkotapahtumana 14.-15.10.2021.
Kurkkaa tapahtumasivulta, ketkä kaikki ovat mukana messuilla. Lisää näytteilleasettaja ja muita mielenkiintoisia julkistuksia Kosmetologipäivistä tulossa elokuussa. Pysythän kuulolla! Pssst. seuraa Instagramissa @kosmetologipaivat
Lajinsa paras -tunnustukset huomioivat Kosmetologipäiville osallistuvia ammattikosmetiikkayrityksiä nostaen esiin alan kirkkaimmat timantit. Lajinsa paras -voittajat valitsee SKY-kosmetologi-lehden toimitus ja tänä vuonna raatiin kuuluivat lehden graafikko Aino Nieminen, SKY:n viestintäkoordinaattori Ida Varonen ja lehden juttutuottaja Anu Herrala. Seuraavat tuotteet tekivät tuomaristoon voittamattoman vaikutuksen vuonna 2020 ja ne tullaan esittelemään tarkemmin lähiaikoina SKY-verkkosivujen ajankohtaista-osiossa.
Huoltamo lisää kosmetologin mielen hyvinvointia
Camilla Aho Oy Ab tunnetaan huikeista lanseerauksistaan. Keväällä 2021 sellaisen aiheena ei ollut ulkoinen kauneus vaan jälleenmyyjien mielen hyvinvointi: ”Halusimme luoda näihin epävakaisiin aikoihin henkistä vakautta ja positiivista kannustusta. Nyt oli meidän vuoromme huolehtia yritysasiakkaidemme jaksamisesta”, Suvi Halonen kertoo.
Korona-aika nosti pinnalle mielen hyvinvoinnin tärkeyden. Kun koko maailma muuttui yhdessä yössä, moni tuttu arjen palautumiskeino poistui käytöstä ja varsinkin pienyrittäjien henkinen kuormitus kohosi vaaralliselle tasolle.
– Kauneushoitola- ja kampaamojälleenmyyjämme auttavat muita voimaan paremmin. Siinä sivussa he ovat asiakkaidensa ”arjen terapeutteja”. Monenlaisen kuormituksen keskellä yrittäjän resurssit eivät aina riitä omasta jaksamisesta ja hyvinvoinnista huolehtimiseen, Camilla Aho Oy Ab:n tuote- ja koulutuspäällikkö Suvi Halonen selittää.
Camilla Aho -kosmetiikkatalon tiimi tunnetaan nopeista liikkeistään ja suuresta sydämestään. Tällä kertaa niiden tuloksena syntyi mielen hyvinvointipalvelu Huoltamo, joka rakennettiin yhdessä ratkaisukeskeisenä terapeuttina toimivan Maiju Meriläisen kanssa.
– Huoltamo lataa jälleenmyyjiemme mielen akkuja, lisää voimavaroja, parantaa itsetuntemusta ja kirkastaa omia vahvuuksia. Tätä kautta syntyy buustia myös bisnekseen, sillä loppujen lopuksi kaikki alkaa yrittäjän omasta jaksamisesta.
Camilla Ahon jälleenmyyjille ilmainen Huoltamo vedettiin vuonna 2021 verkossa. Videovalmennusten teemoja olivat muun muassa omat vahvuudet ja voimavarat, tunteet ja tarpeet, ongelmanratkaisu sekä tavoitteiden rakentaminen ja saavuttaminen.
– Videoiden ja niihin liittyvien tehtävien lisäksi Huoltamon kautta tarjottiin ryhmävalmennusta ja yksilöterapiaa. Ne oli suunnattu heille, jotka halusivat käydä läpi arjen haasteita ja onnistumisia luottamuksellisessa ympäristössä.
Huoltamo sai heti ensi hetkestä hyvän vastaanoton. Sydäntä lämmittävä palaute antoi kehittäjille onnistumisen tunnetta ja oli osoitus siitä, että Huoltamo tuli tarjolle juuri oikeaan, kipeästi kaivattuun aikaan.
– Viime vuodet nostivat henkisen jaksamisen esiin, mutta sen tärkeys ei katoa pandemian myötä. Huoltamon materiaalit ovat jälleenmyyjiemme saatavilla kevääseen 2022 asti. Tämä on meidän keinomme kiittää heitä heidän arvokkaasta työstään. Vain pitämällä huolta itsestä, pystyy antamaan muille, Halonen summaa.
“Uskomattoman hieno ja ajankohtainen asia varmasti jokaiselle meistä. En ole aikaisemmin (ja tuskin myöhemminkään) tavannut yhteistyökumppania, joka aidosti jaksaa ajatella koko Suomen jälleenmyyntipisteitä ja heidän parastaan. Kiitos!” – HUOLTAMOSTA ANNETTU PALAUTE
diegodallapalma.fi
@diegodallapalma_finland
@diegodallapalmapro_finland
@rvblab_finland
Related Posts
Kosmetologipäivät 2021 verkossa
Kosmetologipäivät on vuoden merkittävin kauneudenhoitoalan ammattitapahtuma.💎Tänä vuonna messut järjestetään jälleen turvallisesti verkkotapahtumana 14.-15.10.2021.
Ensimmäiset Kosmetologipäivien näytteilleasettajat on julkaistu!
Ammattikosmetiikan Lajinsa parhaat 2020
Lajinsa paras -tunnustukset huomioivat Kosmetologipäiville osallistuvia ammattikosmetiikkayrityksiä nostaen esiin alan kirkkaimmat timantit. Lajinsa paras -voittajat valitsee SKY-kosmetologi-lehden toimitus ja tänä vuonna raatiin kuuluivat lehden graafikko Aino Nieminen, SKY:n viestintäkoordinaattori Ida Varonen ja lehden juttutuottaja Anu Herrala. Seuraavat tuotteet tekivät tuomaristoon voittamattoman vaikutuksen vuonna 2020 ja ne tullaan esittelemään tarkemmin lähiaikoina SKY-verkkosivujen ajankohtaista-osiossa.