Lajinsa paras -tunnustukset huomioivat Kosmetologipäiville osallistuvia ammattikosmetiikkayrityksiä nostaen esiin alan kirkkaimmat timantit. Lajinsa paras -voittajat valitsee SKY-kosmetologi-lehden toimitus ja tänä vuonna raatiin kuuluivat lehden graafikko Aino Nieminen, SKY:n viestintäkoordinaattori Ida Varonen ja lehden juttutuottaja Anu Herrala. Seuraavat tuotteet tekivät tuomaristoon voittamattoman vaikutuksen vuonna 2020 ja ne tullaan esittelemään tarkemmin lähiaikoina SKY-verkkosivujen ajankohtaista-osiossa.
Instagram on ilmainen kuvien jakopalvelu ja sosiaalinen verkosto, jonka avulla käyttäjät voivat kommentoida ja tykätä toistensa jakamasta sisällöstä. Palvelu on kasvattanut suosiotaan myös yrityskäytössä. Instagramia yrityksen markkinointiviestinnässä puoltaa tutkimus (2017) jonka mukaan 31% suomalaisista käyttäjistä haluaa seurata palvelussa brändejä ja yrityksiä. Facebookissa vastaava luku on 23%. Seuraavaksi muutama käytännön vinkki Instagramin tehokkaaseen hyödyntämiseen.
SKY-kosmetologi-jäsenlehti 2/20 on ilmestynyt!
Ihanan herkullinen Fiilis-teemainen ammattilehti hemmottelee yhdistyksen jäseniä monipuolisilla, alaan liityvillä ja ajankohtaisilla jutuilla.
Lisää jäsenetuja löydät täältä 🌸
Related Posts
Ammattikosmetiikan Lajinsa parhaat 2020
Lajinsa paras -tunnustukset huomioivat Kosmetologipäiville osallistuvia ammattikosmetiikkayrityksiä nostaen esiin alan kirkkaimmat timantit. Lajinsa paras -voittajat valitsee SKY-kosmetologi-lehden toimitus ja tänä vuonna raatiin kuuluivat lehden graafikko Aino Nieminen, SKY:n viestintäkoordinaattori Ida Varonen ja lehden juttutuottaja Anu Herrala. Seuraavat tuotteet tekivät tuomaristoon voittamattoman vaikutuksen vuonna 2020 ja ne tullaan esittelemään tarkemmin lähiaikoina SKY-verkkosivujen ajankohtaista-osiossa.
Kosmetologipäivät 2020 -tapahtumasivu on auki!
Vieraile sivuilla kosmetologipäivät.fi –> tutustu tapahtumasivuston koko ajan päivittyvään sisältöön –> virittäydy pikkuhiljaa messutunnelmaan!
Vinkkejä Instagramin tehokkaaseen hyödyntämiseen
Instagram on ilmainen kuvien jakopalvelu ja sosiaalinen verkosto, jonka avulla käyttäjät voivat kommentoida ja tykätä toistensa jakamasta sisällöstä. Palvelu on kasvattanut suosiotaan myös yrityskäytössä. Instagramia yrityksen markkinointiviestinnässä puoltaa tutkimus (2017) jonka mukaan 31% suomalaisista käyttäjistä haluaa seurata palvelussa brändejä ja yrityksiä. Facebookissa vastaava luku on 23%. Seuraavaksi muutama käytännön vinkki Instagramin tehokkaaseen hyödyntämiseen.