Tänä vuonna Suomen Kosmetologien Yhdistyksen seniorit lahjoittivat joulukahvitteluunsa varatun summan Syöpäsäätiön Roosa nauha -keräykseen.
Vuoden 2020 keräyksessä on nostettu esille syövän periytyvyyttä. Keräysvaroilla tuetaan syöpätutkimuksen lisäksi sairastuneille ja heidän läheisilleen tarjottavaa maksutonta neuvontapalvelua.
Instagram on ilmainen kuvien jakopalvelu ja sosiaalinen verkosto, jonka avulla käyttäjät voivat kommentoida ja tykätä toistensa jakamasta sisällöstä. Palvelu on kasvattanut suosiotaan myös yrityskäytössä. Instagramia yrityksen markkinointiviestinnässä puoltaa tutkimus (2017) jonka mukaan 31% suomalaisista käyttäjistä haluaa seurata palvelussa brändejä ja yrityksiä. Facebookissa vastaava luku on 23%. Seuraavaksi muutama käytännön vinkki Instagramin tehokkaaseen hyödyntämiseen.
Camilla Aho Oy Ab tunnetaan huikeista lanseerauksistaan. Keväällä 2021 sellaisen aiheena ei ollut ulkoinen kauneus vaan jälleenmyyjien mielen hyvinvointi: ”Halusimme luoda näihin epävakaisiin aikoihin henkistä vakautta ja positiivista kannustusta. Nyt oli meidän vuoromme huolehtia yritysasiakkaidemme jaksamisesta”, Suvi Halonen kertoo.
Koulutuspäivä ti 26.1.2021 on täynnä erinomaista ja ajankohtaista ammattitietoa. Tapahtumassa kuullaan mm. kosmetiikkamarkkinoiden tulevaisuudesta ja suojautumisesta biologisia vaaroja vastaan, keskustellaan maskin takana piilevistä iho-ongelmista, päästään seuraamaaan demohoitoja ja jaetaan vinkkejä kollegalta kollegalle.
SKY-seniorit lahjoitti Roosa nauha -keräykseen
Tänä vuonna Suomen Kosmetologien Yhdistyksen seniorit lahjoittivat joulukahvitteluunsa varatun summan Syöpäsäätiön Roosa nauha -keräykseen.
Vuoden 2020 keräyksessä on nostettu esille syövän periytyvyyttä. Keräysvaroilla tuetaan syöpätutkimuksen lisäksi sairastuneille ja heidän läheisilleen tarjottavaa maksutonta neuvontapalvelua.
Related Posts
Vinkkejä Instagramin tehokkaaseen hyödyntämiseen
Instagram on ilmainen kuvien jakopalvelu ja sosiaalinen verkosto, jonka avulla käyttäjät voivat kommentoida ja tykätä toistensa jakamasta sisällöstä. Palvelu on kasvattanut suosiotaan myös yrityskäytössä. Instagramia yrityksen markkinointiviestinnässä puoltaa tutkimus (2017) jonka mukaan 31% suomalaisista käyttäjistä haluaa seurata palvelussa brändejä ja yrityksiä. Facebookissa vastaava luku on 23%. Seuraavaksi muutama käytännön vinkki Instagramin tehokkaaseen hyödyntämiseen.
Huoltamo lisää kosmetologin mielen hyvinvointia
Camilla Aho Oy Ab tunnetaan huikeista lanseerauksistaan. Keväällä 2021 sellaisen aiheena ei ollut ulkoinen kauneus vaan jälleenmyyjien mielen hyvinvointi: ”Halusimme luoda näihin epävakaisiin aikoihin henkistä vakautta ja positiivista kannustusta. Nyt oli meidän vuoromme huolehtia yritysasiakkaidemme jaksamisesta”, Suvi Halonen kertoo.
SKY-koulutuspäivän ohjelma on julkaistu!
Koulutuspäivä ti 26.1.2021 on täynnä erinomaista ja ajankohtaista ammattitietoa. Tapahtumassa kuullaan mm. kosmetiikkamarkkinoiden tulevaisuudesta ja suojautumisesta biologisia vaaroja vastaan, keskustellaan maskin takana piilevistä iho-ongelmista, päästään seuraamaaan demohoitoja ja jaetaan vinkkejä kollegalta kollegalle.