Lajinsa paras -tunnustukset huomioivat Kosmetologipäiville osallistuvia ammattikosmetiikkayrityksiä nostaen esiin alan kirkkaimmat timantit. Lajinsa paras -voittajat valitsee SKY-kosmetologi-lehden toimitus ja tänä vuonna raatiin kuuluivat lehden graafikko Aino Nieminen, SKY:n viestintäkoordinaattori Ida Varonen ja lehden juttutuottaja Anu Herrala. Seuraavat tuotteet tekivät tuomaristoon voittamattoman vaikutuksen vuonna 2020 ja ne tullaan esittelemään tarkemmin lähiaikoina SKY-verkkosivujen ajankohtaista-osiossa.
Kategoria: kasvojenhoitotuote Tuote: BTB13 Pro-Age Serum Yritys: Naviter Oy
Team Dr. Josephin ihonhoitotuotteissa yhdistyvät luonnon korkealuokkaiset raaka-aineet ja huipputeknologinen tutkimus. Italiassa käsin valmistettava ylellinen luonnonkosmetiikkasarja on vastuullisen, tulevaisuuteen katsovan kosmetologin työkalu nyt myös Suomessa.
Instagram on ilmainen kuvien jakopalvelu ja sosiaalinen verkosto, jonka avulla käyttäjät voivat kommentoida ja tykätä toistensa jakamasta sisällöstä. Palvelu on kasvattanut suosiotaan myös yrityskäytössä. Instagramia yrityksen markkinointiviestinnässä puoltaa tutkimus (2017) jonka mukaan 31% suomalaisista käyttäjistä haluaa seurata palvelussa brändejä ja yrityksiä. Facebookissa vastaava luku on 23%. Seuraavaksi muutama käytännön vinkki Instagramin tehokkaaseen hyödyntämiseen.
KUTSU JÄSENILLESKY:n sääntömääräinen syyskokous pidetään SKY-messut- Kosmetologipäivät tapahtumassa, Helsingin Kaapelitehtaalla to 12.10.2023 klo 15.30.
Ammattikosmetiikan Lajinsa parhaat 2020
Lajinsa paras -tunnustukset huomioivat Kosmetologipäiville osallistuvia ammattikosmetiikkayrityksiä nostaen esiin alan kirkkaimmat timantit. Lajinsa paras -voittajat valitsee SKY-kosmetologi-lehden toimitus ja tänä vuonna raatiin kuuluivat lehden graafikko Aino Nieminen, SKY:n viestintäkoordinaattori Ida Varonen ja lehden juttutuottaja Anu Herrala. Seuraavat tuotteet tekivät tuomaristoon voittamattoman vaikutuksen vuonna 2020 ja ne tullaan esittelemään tarkemmin lähiaikoina SKY-verkkosivujen ajankohtaista-osiossa.
Kategoria: kasvojenhoitotuote
Tuote: BTB13 Pro-Age Serum
Yritys: Naviter Oy
Kategoria: klassikkotuote
Tuote: Académie Bronz’Express Lotion Auto-Bronzante Teintée
Yritys: Rohdos-Ala
Kategoria: aurinkotuote
Tuote: Jane Iredale Powder-Me SPF® 30
Yritys: Apellis
Kategoria: meikkituote
Tuote: Paese Puff Cloud Under Eye Powder
Yritys: Face Helsinki
Related Posts
Ilmoitus: Luonto kohtaa teknologian
Team Dr. Josephin ihonhoitotuotteissa yhdistyvät luonnon korkealuokkaiset raaka-aineet ja huipputeknologinen tutkimus. Italiassa käsin valmistettava ylellinen luonnonkosmetiikkasarja on vastuullisen, tulevaisuuteen katsovan kosmetologin työkalu nyt myös Suomessa.
Vinkkejä Instagramin tehokkaaseen hyödyntämiseen
Instagram on ilmainen kuvien jakopalvelu ja sosiaalinen verkosto, jonka avulla käyttäjät voivat kommentoida ja tykätä toistensa jakamasta sisällöstä. Palvelu on kasvattanut suosiotaan myös yrityskäytössä. Instagramia yrityksen markkinointiviestinnässä puoltaa tutkimus (2017) jonka mukaan 31% suomalaisista käyttäjistä haluaa seurata palvelussa brändejä ja yrityksiä. Facebookissa vastaava luku on 23%. Seuraavaksi muutama käytännön vinkki Instagramin tehokkaaseen hyödyntämiseen.
SKY:n syyskokous to 12.10.2023
KUTSU JÄSENILLESKY:n sääntömääräinen syyskokous pidetään SKY-messut- Kosmetologipäivät tapahtumassa, Helsingin Kaapelitehtaalla to 12.10.2023 klo 15.30.