Ajanvaraus, kassa ja maksupäätepalvelut saman katon alta.
Book Salon helpottaa yrittäjän arkea
– Palvelumme perustuu sen helppouteen. Ensinnäkin asiakas voi varata ajan ja ostaa lahjakortteja kätevästi netissä 24/7. Yrittäjä voi puolestaan syöttää järjestelmäämme kaikki tarjoamansa palvelut ja tuotteet. Jokainen yrityksen työntekijä voi lisätä itsestään kuvan ja tarvittavat tiedot asiakkaiden näkyville. Lisäksi yrittäjä voi laatia Book Salonin avulla työvuorolistat ja hallinnoida työntekijöidensä kalentereita. Tässäkin on vain osa tarjoamistamme palveluista, listaa Book Salonin asiakasvastaava Angelica Ollikkala.
Hän on aikaisemmin työskennellyt kosmetologina, joten hän tietää, mitkä seikat merkitsevät yrittäjälle eniten.
– Vaivattomuus ja helppokäyttöisyys houkuttelevat ihmisiä. Yleisin valintaperuste Book Salonin käyttöönottoon on se, että kaikki palvelut saa saman katon alta ja ohjelmaan on integroitu myös maksupääte. Kun summaa ei tarvitse enää erikseen näpytellä maksupäätteelle, säästyy kassalla kaikkien aikaa – ja se on tärkeää yrittäjälle.
Ei enää eri järjestelmien raporttien täsmäyttämistä
Myös myynnin raportointi helpottuu tuntuvasti, sillä kaikki Book Salonin kautta tehty myynti voidaan koota automaattisesti myynti- ja tilitysraporteiksi. Kuitteja ja papereita ei tarvitse enää kaivella esiin eri paikoista, koska ne ovat tallessa Book Salonin tarjoamassa pilvipalvelussa. Tilitysten raportoinnit löytyvät järjestelmästä samalta sivulta kuin myyntitapahtumat.
Book Saloniin saa myös kutsuttua oman kirjanpitäjän noutamaan raportit suoraan. Näin Book Salon toimii sekä myynnin tukena että myös kirjanpitoa helpottamassa.
Book Salonia käytät millä tahansa laitteella, jossa on verkkoselain. Voit esimerkiksi käyttää palvelua toimipaikassa läppärillä, kotona taas tarkistat kalenterin sekä muut tapahtumat helposti älypuhelimestasi. Varmuuskopioistakaan ei tarvitse huolehtia, sillä kaikki tiedot ovat aina tallessa pilvessä, vaikka vaihtaisit laitteita.
Enemmän aikaa asiakkaille ja tuotemyynnille
Book Salon on kehitetty yhdessä hius- ja kauneusalan ammattilaisten kanssa.
– Tarjoamme yrittäjille ilmaisen version ja PRO-version. Ilmaisversioon kuuluu pelkkä ajanvaraus ja PRO-versio sisältää kattavampia ominaisuuksia, mikä mahdollistaa onnistuneen, kasvavan liiketoiminnan. Kuuntelemme aina asiakkaidemme toiveita ja teemme yhteistyötä heidän kanssaan, Angelica Ollikkala sanoo.
Hänestä tärkeintä on se, että monien eri palveluntarjoajien kuukausittain perimät palvelumaksut katoavat.
– Olemme myös saaneet paljon hyvää palautetta siitä, että saman katon alta saa sekä maksupalvelut että nettiajanvarauksen.
Book Salonin toiminta perustuu siihen, että yrittäjän arjesta luodaan tehokkaampaa ja helpompaa. Näin tärkeimmälle eli hyvälle palvelulle jää aikaa enemmän, mikä loppujen lopuksi nostaa myös liikevaihtoa. Book Salonin koko toiminnan lähtökohta onkin auttaa yrittäjää menestymään.
– Nautin päästessäni tarjoamaan asiakkaille parhaat mahdolliset työkalut sujuvan liiketoiminnan tukemiseen. Juuri Book Salonilla on siihen paras kokonaisuus.
Oppia markkinoinnin ammattilaisilta
Book Salonin toiminta ei rajoitu vain ajanvaraus-, kassa- ja tilityspalveluihin.
– Tarjoamme säännöllisesti myös webinaareja, jotka auttavat yrittäjää tehostamaan markkinointia, näkyvyyttä ja asiakashankintaa, Angelica Ollikkala kertoo.
Koulutusten aiheisiin on kuulunut muun muassa Google-näkyvyys, ja pian on tulossa webinaarimuotoinen kurssi Facebook-markkinoinnista.
– Somemarkkinointi on osalle yrittäjistä epämukavuusalueella. Kauneus- ja hiusalalla trendit muuttuvat kuitenkin nopeasti ja jos trendien perässä haluaa pysyä, vaaditaan sometyöskentelyltä enemmän, Ollikkala tietää.
Hänen mukaansa somessa tulee olla monipuolisia videoita ja kuvia, lisäksi yrittäjältä vaaditaan osaamista useampien somealustojen käytöstä.
– Kaikki yrittäjät eivät vielä hallitse aihetta riittävästi, mutta kiinnostusta oppimiseen on. Somemarkkinoinnilla on todella iso merkitys myynnille, minkä vuoksi haluamme auttaa yrittäjiä myös tämän osa-alueen kehittämisessä.
Ollikkala rohkaiseekin kaikkia osallistumaan Book Salonin kauneusalaan ja markkinointiin liittyviin maksuttomiin webinaarikokonaisuuksiin.
Kosmetologipäivät on vuoden merkittävin kauneudenhoitoalan ammattitapahtuma.💎Tänä vuonna messut järjestetään jälleen turvallisesti verkkotapahtumana 14.-15.10.2021.
Suomen Kosmetologien Yhdistyksen puheenjohtaja Anne Parkkinen ja Suomen Yrittäjänaisten puheenjohtaja Tiina Koski vetoavat kuntiin, että yksinyrittäjille tarkoitetun rahoituksen haku ja hakemusten käsittely saataisiin tehtyä mahdollisimman nopealla aikataululla.
Yhden hengen toiminimiyrittäjiä on tuettava vahvasti myös koronakriisin akuutin vaiheen jälkeen, eivätkä he saa jäädä jalkoihin yritysmuodon tai yrityksen koon takia.
Camilla Aho Oy Ab tunnetaan huikeista lanseerauksistaan. Keväällä 2021 sellaisen aiheena ei ollut ulkoinen kauneus vaan jälleenmyyjien mielen hyvinvointi: ”Halusimme luoda näihin epävakaisiin aikoihin henkistä vakautta ja positiivista kannustusta. Nyt oli meidän vuoromme huolehtia yritysasiakkaidemme jaksamisesta”, Suvi Halonen kertoo.
Ilmoitus: Book Salon – Kaikki mitä hoitolasi tarvitsee
Ajanvaraus, kassa ja maksupäätepalvelut saman katon alta.
Book Salon helpottaa yrittäjän arkea
– Palvelumme perustuu sen helppouteen. Ensinnäkin asiakas voi varata ajan ja ostaa lahjakortteja kätevästi netissä 24/7. Yrittäjä voi puolestaan syöttää järjestelmäämme kaikki tarjoamansa palvelut ja tuotteet. Jokainen yrityksen työntekijä voi lisätä itsestään kuvan ja tarvittavat tiedot asiakkaiden näkyville. Lisäksi yrittäjä voi laatia Book Salonin avulla työvuorolistat ja hallinnoida työntekijöidensä kalentereita. Tässäkin on vain osa tarjoamistamme palveluista, listaa Book Salonin asiakasvastaava Angelica Ollikkala.
Hän on aikaisemmin työskennellyt kosmetologina, joten hän tietää, mitkä seikat merkitsevät yrittäjälle eniten.
– Vaivattomuus ja helppokäyttöisyys houkuttelevat ihmisiä. Yleisin valintaperuste Book Salonin käyttöönottoon on se, että kaikki palvelut saa saman katon alta ja ohjelmaan on integroitu myös maksupääte. Kun summaa ei tarvitse enää erikseen näpytellä maksupäätteelle, säästyy kassalla kaikkien aikaa – ja se on tärkeää yrittäjälle.
Ei enää eri järjestelmien raporttien täsmäyttämistä
Myös myynnin raportointi helpottuu tuntuvasti, sillä kaikki Book Salonin kautta tehty myynti voidaan koota automaattisesti myynti- ja tilitysraporteiksi. Kuitteja ja papereita ei tarvitse enää kaivella esiin eri paikoista, koska ne ovat tallessa Book Salonin tarjoamassa pilvipalvelussa. Tilitysten raportoinnit löytyvät järjestelmästä samalta sivulta kuin myyntitapahtumat.
Book Saloniin saa myös kutsuttua oman kirjanpitäjän noutamaan raportit suoraan. Näin Book Salon toimii sekä myynnin tukena että myös kirjanpitoa helpottamassa.
Book Salonia käytät millä tahansa laitteella, jossa on verkkoselain. Voit esimerkiksi käyttää palvelua toimipaikassa läppärillä, kotona taas tarkistat kalenterin sekä muut tapahtumat helposti älypuhelimestasi. Varmuuskopioistakaan ei tarvitse huolehtia, sillä kaikki tiedot ovat aina tallessa pilvessä, vaikka vaihtaisit laitteita.
Enemmän aikaa asiakkaille ja tuotemyynnille
Book Salon on kehitetty yhdessä hius- ja kauneusalan ammattilaisten kanssa.
– Tarjoamme yrittäjille ilmaisen version ja PRO-version. Ilmaisversioon kuuluu pelkkä ajanvaraus ja PRO-versio sisältää kattavampia ominaisuuksia, mikä mahdollistaa onnistuneen, kasvavan liiketoiminnan. Kuuntelemme aina asiakkaidemme toiveita ja teemme yhteistyötä heidän kanssaan, Angelica Ollikkala sanoo.
Hänestä tärkeintä on se, että monien eri palveluntarjoajien kuukausittain perimät palvelumaksut katoavat.
– Olemme myös saaneet paljon hyvää palautetta siitä, että saman katon alta saa sekä maksupalvelut että nettiajanvarauksen.
Book Salonin toiminta perustuu siihen, että yrittäjän arjesta luodaan tehokkaampaa ja helpompaa. Näin tärkeimmälle eli hyvälle palvelulle jää aikaa enemmän, mikä loppujen lopuksi nostaa myös liikevaihtoa. Book Salonin koko toiminnan lähtökohta onkin auttaa yrittäjää menestymään.
– Nautin päästessäni tarjoamaan asiakkaille parhaat mahdolliset työkalut sujuvan liiketoiminnan tukemiseen. Juuri Book Salonilla on siihen paras kokonaisuus.
Oppia markkinoinnin ammattilaisilta
Book Salonin toiminta ei rajoitu vain ajanvaraus-, kassa- ja tilityspalveluihin.
– Tarjoamme säännöllisesti myös webinaareja, jotka auttavat yrittäjää tehostamaan markkinointia, näkyvyyttä ja asiakashankintaa, Angelica Ollikkala kertoo.
Koulutusten aiheisiin on kuulunut muun muassa Google-näkyvyys, ja pian on tulossa webinaarimuotoinen kurssi Facebook-markkinoinnista.
– Somemarkkinointi on osalle yrittäjistä epämukavuusalueella. Kauneus- ja hiusalalla trendit muuttuvat kuitenkin nopeasti ja jos trendien perässä haluaa pysyä, vaaditaan sometyöskentelyltä enemmän, Ollikkala tietää.
Hänen mukaansa somessa tulee olla monipuolisia videoita ja kuvia, lisäksi yrittäjältä vaaditaan osaamista useampien somealustojen käytöstä.
– Kaikki yrittäjät eivät vielä hallitse aihetta riittävästi, mutta kiinnostusta oppimiseen on. Somemarkkinoinnilla on todella iso merkitys myynnille, minkä vuoksi haluamme auttaa yrittäjiä myös tämän osa-alueen kehittämisessä.
Ollikkala rohkaiseekin kaikkia osallistumaan Book Salonin kauneusalaan ja markkinointiin liittyviin maksuttomiin webinaarikokonaisuuksiin.
BOOK SALON PRO VAIN 29 € / KK
pro.booksalon.fi
Related Posts
Kosmetologipäivät 2021 verkossa
Kosmetologipäivät on vuoden merkittävin kauneudenhoitoalan ammattitapahtuma.💎Tänä vuonna messut järjestetään jälleen turvallisesti verkkotapahtumana 14.-15.10.2021.
Vetoomus toiminimiyrittäjien auttamiseksi koronakriisissä
Suomen Kosmetologien Yhdistyksen puheenjohtaja Anne Parkkinen ja Suomen Yrittäjänaisten puheenjohtaja Tiina Koski vetoavat kuntiin, että yksinyrittäjille tarkoitetun rahoituksen haku ja hakemusten käsittely saataisiin tehtyä mahdollisimman nopealla aikataululla.
Yhden hengen toiminimiyrittäjiä on tuettava vahvasti myös koronakriisin akuutin vaiheen jälkeen, eivätkä he saa jäädä jalkoihin yritysmuodon tai yrityksen koon takia.
Huoltamo lisää kosmetologin mielen hyvinvointia
Camilla Aho Oy Ab tunnetaan huikeista lanseerauksistaan. Keväällä 2021 sellaisen aiheena ei ollut ulkoinen kauneus vaan jälleenmyyjien mielen hyvinvointi: ”Halusimme luoda näihin epävakaisiin aikoihin henkistä vakautta ja positiivista kannustusta. Nyt oli meidän vuoromme huolehtia yritysasiakkaidemme jaksamisesta”, Suvi Halonen kertoo.